4 lutego 2015

Zagłosuj na TWÓJ blog roku 2014

Czy zasługuję na nagrodę BLOG ROKU? Szczerze to nie. Jest dużo lepszych blogów podróżniczych, bardziej dopracowanych estetycznie i treściowo, no i prowadzonych systematycznie. Blogów, których właściciele wybrali życie w ciągłej podróży, nie zważając na karierę, ustatkowane życie, małe dzieci czy psa. Blogów, których czytanie grozi nieustępującym natręctwem myśli "Też tak chcę!". To jest inspiracja, a nie takie tam citibrejkowanie od czasu do czasu. Dlaczego wobec tego biorę udział w konkursie i jeszcze zachęcam do głosowania?!

Po pierwsze, bo MOGĘ
O akcji słyszałam już kiedyś. Podziwiałam blogerów, którzy otrzymywali wyróżnienia. Fajnie tak robić to, co się najbardziej lubi i jeszcze być docenionym przez innych. Właściwie tak właśnie rozumiem sukces. Trochę onieśmielona, a przede wszystkim nieświadoma na czym dokładnie konkurs polega nie zgłosiłam się. Teraz już wiem, że nie trzeba być rekinem blogosfery, aby wystartować. Wystarczy... mieć bloga.

Po drugie, bo WARTO
Bloga mam i lubię kiedy ludzie o nim wiedzą. Fajnie więc jeśli w ten sposób dowie się o nim kilka ludzi więcej. Jeszcze fajniej, jeśli tym ludziom spodoba się co robię i postanowią zagłosować - zwłaszcza, że dochód z wysłanych SMSów jest w całości przeznaczony na dobry cel: fundację DZIECI NICZYJE, która pomaga dzieciom, które doświadczyły przemocy. Na tak wydane 1,23 złotych mogę namawiać. 

Po trzecie, bo CHCĘ
Blogowanie to super hobby, ale i praca, wymagająca czasu, energii i zaangażowania. U mnie ciężko ostatnio o ten pierwszy zasób, na czym cierpi część aktywności, którym się poświęcam. Może nie powinnam oczekiwać zbyt wiele, dając od siebie blogowo tak niewiele, ale tym bardziej chętnie przyjmę każdy feedback. Kto wie, może zainspirowałam kogoś do podróżowania na własna rękę, może też zainicjowałam myśl "Też tak chcę!". Z mojej strony jako czytelniczki, poprzez mój głos docenię blogi i blogerów, które inspirują mnie, które podziwiam i bez których nie wyobrażam sobie Internetu :-). Zachęcam do tego samego.

Jak zagłosować?
1. wejdź na stronę http://www.blogroku.pl
2. zajrzyj do kategorii, na które podzielono blogi - wybierz te, które Cię interesują
3. wyszukaj blogi, które znasz i lubisz
4. wyślij SMS na nr 7122 w treści wpisując unikalny kod danego bloga; jeśli chcesz zagłosować na mój blog podaj kod F11533
5. możesz wysyłać wiele SMSów, jednak na jeden blog zagłosować możesz jednokrotnie
6. Twój telefon może ostrzegać Cię o specjalnej opłacie; SMS kosztuje 1,23 zł i tak jak pisałam wcześniej, kasa ta pomoże dzieciom - podopiecznym fundacji
7. po wysłaniu SMSa otrzymasz potwierdzenie oddania głosu na dany blog
8. zrobiłeś podwójnie dobry uczynek, podwójnie dobra robota! :-)

Etap głosowania poprzez SMSy trwa do 10.02.2015. 
Dobrego klikania :-)





1 komentarz:

  1. Życzymy powodzenia w konkursie Blog Roku i zapraszamy do nas :)

    Pozdrawiamy,
    Goha i Kamil
    RobiMy Podróże

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...